صبا کاربر را بیشتر بشناسیم

شرکت صباکاربردلتا(خانه تعمیرات ایران) مجهزترین مرکز تعمیرات تخصصی انواع ماشین های اداری، در سال 1379 فعالیت خود را آغاز و در سال 1387 تحت شماره ثبت 339929(سهامی خاص) موفق به کسب گواهینامه های لازم از مراجع مربوطه گردید و تاکنون با جذب بیش از 7000 مشترک در سازمان های خصوصی و دولتی تهران و سایر شهرها با به کارگیری از متخصصین مجرب در گرایش های مختلف انفورماتیک و الکترونیک مستقر در 14 واحد تخصصی مشغول به ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشد .

0
مراکز آموزش و تعمیرات شرکت
0
کارمندان
0
تقدیر نامه و مجوز
عکس-ساختمان-صبا-کاربر

دانش، تخصص، مهندسی حرفه ای و یاری همیشگی  . ما را در ناممکن ها ممکن میکند.

گواهینامه و مدارک اخذ شده این مرکز:

عضو اتحادیه فناوران رایانه تهران

عضو سازمان نظام صنفی رایانه کشور

گواهینامه انجمن کیفیت ایران

گواهینامه انجمن انفورماتیک ایران

گواهینامه انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات

گواهینامه مدیریت فروش و کسب و کار

Certificate hpدارای 

تاریخچه

  • صباکاربر در سال 1379

    شرکت صبا کاربر در سال 1379 فعالیت خود را در زمینه فروش،خدمات فروش،تعمیرات تخصصی و گارانتی محصولات HPآغاز نمود.
  • صباکاربر در سال 1382

    در سال 82 جهت رفع مشکلات شایع در شارژ کارتریج با تلاش مهندسین خود سیستم شارژ مکانیزه پنوماتیک وباز تولید انواع کارتریج را راه اندازی کرد.
  • صباکاربر در سال 1386

    صباکاربر پس از برسی و مطالعه عملکرد شرکت ها و سازمان ها جهت تامین نیازمندی های مشترکین خود در سال 86 با همکاری متخصصین مجرب تامین قطعات و مواد مصرفی انواع فکس،کپی،پرینتر،کامپیوتر،در انواع برند ارتقاء دهد.
  • صباکاربر در سال 1390

    صباکاربر در سال 90با توجه به بررسی مشکلات کاربران در زمینه کامپیوتر (نرم افزار،سخت افزار،و شبکه)تعمیرات ماشین های اداری(پرینتر،کپی،فکس،،پلاتر و اسکنر)خرید ماشین های اداری و مواد مصرفی،شارژمواد مصرفی و رفع مشکلات و راهنمایی شما عزیزان سیستم مشاوره و آموزش تلفنی را راه اندازی نمود،تا در اسرع وقت و با کمترین هزینه در حداقل زمان ممکن ،فقط با یک تماس با شماره 9092301625 مشترکین خود را راهنمایی و مشکلات آنها را بر طرف سازد.شایان ذکر است که 80%مشکلات شما با مشاوره قابل حل می باشد.

  • صباکاربر در سال 1391

    صباکاربر در سال 91 واحد نصب و راه اندازی تخصصی انواع سانترال پاناسونیک را با توجه به نیاز مشتریان خود راه اندازی کرد.
  • صبا کاربر در سال 1392

    صباکاربردر سال 92 با توجه به برسی های لازمه در حوزه ی تعمیرات تخصصی تجهیزات شبکه و مخابراتی در برند هایمختلف به صورت کاملا قدرتمند وارد شد.
  • صباکاربر در سال 1394

    صباکاربر در سال 1394 با گذشت زمان وتجربه لازمه در حوزه خدمات پس از فروش و تعمیرات تخصصی با تشکیل واحد جدید ارایه خدمات در حوزه ویدیو پروژکتور،کاغذ خرد کن ،ماشین حساب،یو پی اس،و انواع تجهیزات ادار به صورت حرفه ای وارد شد تا مشتریان صباکاربر دریافت خدمات از یک دپارتمان حرفه ای را تجربه کنند.شرکت صبا کاربر دلتا با داشتن سال ها تجربه موفق در حوزه فروش،خدمات پس از فروش،تعمیرات تخصصی ماشین های اداری وIT و مخابرات و الکترونیک با توجه به درخواست های متعدد اشخاص و مجموعه های مختلف تصمیم به راه اندازی آموزشگاه فوق تخصصی گرفته تا تجربه خود را به صورت آموزش های حرفه ای و کاملا عملی و کاربردی در زمینه تعمیرات و نحوه ورود به بازارکار برای ایجاد اشتغال و درآمد در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار جامعه جوان ایرانی قرار دهد.لازم به ذکر است با توجه به نوع نیاز و تقاضا در بازار این صنف همیشه کار برای متخصصین این رشته مهیا میباشد.