خدمات سانترال

نصب و راه اندازی و پشتیبانی سیستم سانترال

خدمات پشتیبانی سانترال
خدمات نصب و راه اندازی سانترال
خدمات مشاوره سانترال

سانترال به منظور ایجاد یک شبکه خصوصی در یک مجموعه (شرکت) مورد استفاده قرار می گیرد که در آن با به اشتراک گذاشتن تعدادی ازخطوط شهری امکان استفاده برای تمام داخلی ها با (تنظیم امکانات و محدودیت ها) به وجود خواهد آمد. در واقع سانترال حکم یک مرکز مخابرات کوچک را خواهد داشت که در اختیار یک مجموعه قرار می گیرد . امکانات بالقوه سانترال و تلفن سانترال شرکت ها و حتی فروشگاه ها را ملزم به استفاده از این دستگاه می کند. از جمله این امکانات می توان به اشتراک گذاشتن خطوط شهری ، تلفن گویا ، دسترسی آسان و بدون هزینه داخلی ها به هم دیگر ، اشتراک لوازم مخابراتی بین داخلی ها و … اشاره کرد. صباکاربر با ارائه سیستمهایی با کارایی و امکانات بالا و قیمت مناسب توانسته در این زمینه پیشتاز باشد. شرکتصباکاربر ارائه دهنده خدمات سانترال و تلفن سانترال در ایران میباشد.

خدمات-نصب-سانترال

خدمات نصب دستگاه سانترال:

همواره خرید و انتخاب دستگاه و تجهیزات مورد نیاز امری بسیار مهم است. این اهمیت در شرکت‌ها مؤسسات خصوصی احساس می‌شود زیرا مدیران شرکت‌ها همواره تمایل دارند تا با کم‌ترین هزینه دستگاه و یا وسیله مورد نیاز خود را خریداری کنند به همین دلیل برای انتخاب سیستم های ارتباطی و مخابراتی نیز در این شرکت‌ها همواره تلاش می‌شود تا از بهترین برندها و تجهیزات استفاده شود. بعد از انتخاب این محصولات و خرید آن‌ها از نمایندگی‌های معتبر اولین قدم نصب و راه‌اندازی سانترال است. به دلیل بااهمیت بودن و حساسیت بسیار بالا این سیستم ها توصیه می‌شود که راه‌اندازی سانترال و تلفن‌ها توسط فردی آشنا به این کار انجام گیرد. هم چنین صباکاربر این امکان را برای کاربران خود در نظر گرفته است تا با اعزام کارشناس فنی کار نصب و راه‌اندازی راه به دست فردی متخصص بسپارند.

خدمات-پشتیبانی

خدمات پشتیبانی سانترال :

هر شرکتی صرف‌نظر از کوچک و بزرگ بودن خود همواره نیازمند افرادی برای پشتیبانی از تجهیزات خود هستند و درعین‌حال شرکت‌هایی نیز با این نوع فعالیت شروع به کار می‌کنند و خدمات پشتیبانی از تجهیزات این شرکت‌ها را انجام می‌دهند به دلیل متنوع بودن تجهیزات مورد نیاز هر مجموعه‌ای این شرکت‌ها برای هر محصول و دستگاه خود نیازمند افراد متخصص هستند. در شرکت‌هایی که بیشتر جنبه خدماتی دارند یا تماس تلفنی اولویت کار است وجود فردی که با آشنایی کامل در هر لحظه بتواند در صورت ایجاد مشکل سریعاً آن را رفع کند بسیار احساس می‌شود.

پشتیبانی-سانترال

خدمات نظارت و مشاوره:

در اغلب شرکت‌ها برای جلوگیری از خرابی تجهیزات موجود همواره از افرادی جهت مشاوره و نظارت بر روی دستگاه‌های خود استفاده می‌کنند. این افراد روش‌های جلوگیری از آسیب‌رسانی به تجهیزات را گوش زد می‌کنند و هم چنین نظارت بر روی نحوه کار با دستگاه و این تجهیزات نیز یکی از بزرگ‌ترین خواسته مدیران است که این افراد این کار را به خوبی انجام می‌دهند. به غیر از این موارد بیان‌شده هر شرکتی در تلاش برای بهینه‌سازی امور خود است که این بهینه‌سازی شامل کارکرد افراد و هم چنین کارکرد سیستم های موجود و استفاده درست از آن‌ها می‌شود.استفاده از تجهیزات مخابراتی و مرکز تلفن خصوصی یکی از نیازهای اساسی و اولیه این مجموعه‌ها است اما نوع استفاده از این دستگاه و انتخاب آن با شرح کار شرکت رابطه‌ای مستقیم دارد. استفاده از این سیستم ها نیاز به آشنایی کامل با سانترال و ویژگی‌های آن دارد که در این زمینه حتماً باید از فردی آشنا کمک گرفت.

سانترال-سامسونگ

ارایه خدمات در محل مشتری :

خدمات سیستم های مخابراتی و دستگاه سانترال همیشه یکسان نیست و بسیار متفاوت است. این خدمات متناسب با هر جابجایی و یا اضافه و کم شدن شخصی در مجموعه تغییر می کند و حتی این خدمات گاهی مربوط به خود دستگاه سانترال نیست بلکه موبوط به تلفن سانترال و یا دیگر تجهیزاتی است که به مرکز تلفن متصل است. این تغییر پذیری و متفاوت بودن سبب شده که این نمایندگی های پاناسونیک خدمات گوناگونی را برای ارائه به مشتریان در نظر بگیرد. گاهی خدمات صرفا باید در محل مشتری یا محلی که دستگاه در آن قرار دارد صورت گیرد.

برخی از شرکت های تحت پوشش خدمات صبا کاربر

full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full
full