در سال ۱۹۰۸ اولین چرخ خیاطی تولیدی در کارگاه آقای کانکیشی یاسویی در شهر توکیو ژاپن به عنوان اولین محصول تولیدی برادر معرفی شد.

برادر صنایع ، آموزشی ویبولیتین یکی از تولید کنندگان برتر جهان از ماشین آلات دفتر الکترونیکی است. اگر چه فکس ، واژه پردازها ، چاپگرها ، دستگاه های کپی ، تجهیزات دفتری و اداری و دیگر نزدیک به دو سوم از فروش سالانه برادر توسط ۱۹۹۰sاوایل تشکیل ، این شرکت همچنین تولید صنعتی و خانگی دوخت ماشین آلات ، لوازم خانگی ، و ابزار و ماشین آلات. در اواسط ۱۹۹۰s، محصولات شرکت و تولید توزیع شد در کشورهای سراسر جهان ، هنوز بیش از نیمی از فروش سالانه خود را ادامه داد تا در خانه در ژاپن تولید شده باشد. برادر موفق شده است تا همچنان رقابتی در صنعت به سرعت گام الکترونیک با توسعه دستگاه های نوآورانه برای بازارهای مختلف است.
فروش این شرکت به طور پیوسته از طریق ۱۹۹۰sزود بزرگ شد ، از حدود آمریکا ۱۳۰۰۰۰۰۰۰۰ $ در سال ۱۹۹۲ به بیش از ایالات متحده ۲۲۰۰۰۰۰۰۰۰ $ در سال ۱۹۹۴٫ درآمد خالص کاهش یافته است از آمریکا $ ۶،۷۰۰،۰۰۰ در سال ۱۹۹۲ به ایالات متحده از دست دادن $ ۹،۰۰۰،۰۰۰ در سال ۱۹۹۳ ، اما این شرکت با پشت ایالات متحده منعکس ۳۹،۶۰۰،۰۰۰ $ سود در سال ۱۹۹۴٫ اگر چه علنی برگزار می شود ، برادر صنایع ادامه داد : به توسط یکی از اعضای خانواده موسس یائوسی یائوسی یوشیرو، به اوایل ۱۹۹۰sشود منجر شده است.
این شرکت در سال ۱۹۰۸ توسط دو برادر تاسیس شد برای تعمیر وارد چرخ خیاطی.۱۹۲۸٫سپس به عنوان یائوسی چرخ خیاطی شرکت شناخته می شود ، اولین شرکت ژاپن در داخل کشور تولید چرخ خیاطی تحت برچسب برادر در سال ۱۹۲۸ راه اندازی شد.
اوایل یائوسی را چرخ خیاطی صنعتی مدل استفاده شده در ساخت کلاه از کاه شدند. این شرکت راه اندازی شد خانواده اول خود را دوخت ماشین در سالاین شرکت در حال رشد دو سال بعد ثبت شد و ادامه داد : برای بهبود ماشین آلات دوخت آن در بات تن هالدینگ ، به عنوان مثال.
تغییر نام برادر فروش ، آموزشی ویبولیتین ، در سال ۱۹۴۱ ، این شرکت شروع به اعمال تعلق تخصص خود را در موتور و ساخت به تنوع و گوناگونی در طول دوران پس از جنگ. برخی از پروژه های جانبی ، مانند موتور سیکلت ۱۹۵۶ به نام “گفتم :” معلوم شد که مرده به پایان می رسد. اما در سال ۱۹۵۴ شرکت راه اندازی شد یک سری از وسایل کوچک و بزرگ خانه است که به زودی به بزرگ عبارتند از برق ماشین لباسشویی ، آهن ، میکسر ، فن ها و یخچال. خط خانه برادر خود پوشاک خود را با اولین دستگاه بافندگی در این دوره و همچنین تکمیل شده.
برادر سوار موج واردات از ژاپن به ایالات متحده در دوران پس از جنگ ، به عنوان با کیفیت بالا محصولات خود به سرعت توسط مصرف کنندگان به رسمیت شناخته شده بودند در آن وجود دارد و در سراسر جهان است. . شرکت آمریکا تابعه بازاریابی ، برادر بین المللی شرکت ، در سال ۱۹۵۴ تاسیس و ایجاد عملیات فروش اروپا سه سال بعد به راهنمای توسعه در خارج از کشور. شاهد حرکت همزمان به ابزار و ماشین آلات صنعتی و برقی ، و سپس الکترونیک ، ماشین های اداری که تبدیل به بزرگترین برادر گروه محصول می باشد.
این شرکت اولین ماشین تحریر قابل حمل در سال ۱۹۶۱ راه اندازی شد و تغییر نام خود را به صنایع برادر ، ویبولیتین ، سال بعد. ثبت پول نقد ، ماشین حساب ، و اضافه کردن ماشین های پر از دفتر بخش دستگاه در طول در همان زمان ، برادر کاربردی فناوری الکترونیک به خط خود را از لوازم خانگی ، ضبط صوت و ارائه استریو در اواسط و اواخر ۱۹۶۰s ، اجاق های مایکرویو در ۱۹۷۰٫
برادر مکانیکی دانش با ظهور الکترونیک برای اولین بار در جهان با سرعت بالا حاصل ترکیب چاپگر یا ماتریس نقطهای در سال در سال ۱۹۸۱ برادر سیستمهای اطلاعات بخش اجرا درآمد و یکی از بزرگترین خطوط پرینتر. نوآوری به طور مداوم در بخش ماشین تحریر در سراسر ۱۹۷۰s به اوج خود رسید در راه اندازی ۱۹۸۰ ، از ماشین تحریر دفتر کار الکترونیکی.
شرکت تجهیزات دفتری و اداری آن بخش در سال ۱۹۸۱ تاسیس شده به بازار ، نسل جدیدی از تا رایترز الکترونیکی و کامپیوتری ، دستگاه های فکس ، و واژه پردازها. با ۱۹۸۳ فروش در این بخش از کسب و کار فراتر رفت برادر خود را به طور سنتی غالب فروش دستگاه دوخت.
به منظور رقابت با رایانه های شخصی ، برادر ارسال صفحه نمایش در حال ویرایش و حافظه به تایپ رایتزرالکترونیکی خود و واژه پرداز در سال ۱۹۸۷ راه اندازی شد. خط شرکت از پرینتر به طور گسترده ای از پایگاه خود را در مدل های متنوع تاثیر سنتی (نقطه چرخ ماتریس و گل افتاب گردان) به فن آوری های نان ایمپکت مانند انتقال حرارت و لیزر سیستم تحویل در پایان برادر تخصص خود را در چاپ و محاسبات مربوط به خطوط جدیدی از دستگاه های کپی دستگاه های فکس و در سال دوم از دهه اعمال و افزود تخصص دستگاه اداری ، از جمله پردازنده های ژاپنی زبان واژه ها و دستگاه های حافظه ، در طول این دوره است. فسفر نوآورانه لمسی الکترونیک شوی سیستم محبوبیت فوق العاده ای برخوردار بوده ، فروش بیش از ۱ میلیون واحد فقط سه سال بعد در سال ۱۹۸۸ راه اندازی آن است.
با وجود آن تنوع گسترده ، برادر ادامه داد : نه تنها به ساخت اما به بهبود خطوط تولید خود تاریخی است. شرکت کامپیوتری به استفاده صنعتی و خانگی دستگاه های دوخت و همچنین ماشین آلات بافندگی. . برادر تولید ماشین تحریر ده میلیون آن در سال ۱۹۸۰ و ده میلیون دستگاه بافندگی خود را سه سال بعد.
کی از برادر فروش استراتژی شده است به عنوان نگه داشتن قیمت پایین تا حد امکان ، به خصوص در تجهیزات است که جایگزین شده توسط فن آوری های جدیدتر. ماشین تحریر به عنوان مثال نخست شد. شرکت های فرعی برادر در ایالات متحده زیر آتش خود را رقیب اصلی ایالات متحده ، اسمیت – کروناکراپ . ، در اواسط ۱۹۷۰s برای استفاده از این حربه رقابتی آمد. اسمیت – کرونا برادر “دامپینگ” تایپ رایترز متهم — فروش آنها را در زیر “ارزش منصفانه و بازاری” به منظور جذب سهم بازار — در نقض قانون انتی دامپینگ در سال ۱۹۲۱ در سال ۱۹۷۹ دولت فدرال ایالات متحده موافقت کرد و شروع به اضافه نمودن وظایف تنبیهی (۵۸٫۷ درصد) را به هر یک از ماشین تحریر وارداتی به ایالات متحده است.
برادر تولید در خارج از کشور با راه اندازی ۱۹۷۸ از کارخانه تایوانی دستگاه دوخت را آغاز کرده بود. به منظور اجتناب از تعرفه واردات بالا ، شرکت شروع به ایجاد کارخانه در بریتانیا ، ایرلند و ایالات متحده آمریکا ، مالزی ،. در حالی که برادر مشغول حرکت کارخانه ها و گیاهان مونتاژ به بازار اصلی آن ، اسمیت – کرونا شروع به حرکت تولید خود را از ایالات متحده در تلاش برای کاهش هزینه های کارگری. توسط اسمیت در اوایل ۱۹۹۰s- کرونا بود هر تایپ رایترز در ایالات متحده تولید نشد.
.در سال ۱۹۹۱ ثابت کرد که برادر ترن ابت بازی جوانمردانه است هنگامی که آن را تاج اسمیت با آزادسازیتایپ رایترز قابل حمل خود را از کارخانه در سنگاپور عنوان شده است. اگر چه صورت خود را بر اساس آن بود که شرکت آمریکا نیست برکنار شد ، شرکت تابعه برادر در ایالات متحده در دادگاه تجدید نظر به دست آورد.. این بار ، اسمیت – کرونا برای مبارزه با جریمه منصفانه یا چهره گفته شد.
برادر و اسمیت – کرونا آتش بس در سال ۱۹۹۴ در اوایل نامیده می شود ، توافق به کاهش اعتراضات آنها و اقدامات قانونی علیه یکدیگر است. اسمیت – کرونا ، که در این زمان تا حدی توسط شرکت بریتانیایی پی ال سی هانسون بود متعلق به شکست در برابر یورش رقابتی برادر (و همچنین دیگر نیروهای بازار بی شفقت) ، و به دنبال فصل ۱۱ ورشکستگی حفاظت در سال ۱۹۹۵٫
اگرچه بازار و قیمت ها برای تایپ رایترز و واژه پردازها منقبض شده در طول ۱۹۸۰s، ادامه داد : برادر برای لذت بردن از رشد. موفقیت ادامه داد : این شرکت در انعطاف پذیری آن است ، که به نوبه خود در پژوهش شرکت تلاش و توسعه حاصل شد لولایی. به عنوان تایپ رایترز کتابچه راهنمای داد راه را برای برق ، الکترونیک و پس از آن ، تایپ رایترزو در نهایت به واژه پردازها و رایانه های شخصی) ، برادر به شدت در خط مقدم هر روند در آنجا ماند. تغییرات مشابه تبدیل بازار چاپگر ، که تکامل یافته از روش ضربه مانند چرخ گل افتاب گردان به فن آوری های جدیدتر نان ایمپک مانند جوهر افشان ، حباب ، و پرینتر های لیزری.
در اوایل ۱۹۹۰s برادر ادامه به پارلی سودمندی بین بخش های مختلف کسب و کار خود را به محصولات ابتکاری جدید. نرم افزار تخصصی با ترکیب آن با دستگاه های الکترونیکی دوخت ، به عنوان مثال ، شرکت ایجاد خانه دوخت مدل است که می تواند به طور خودکار طراحی و خیاطی گلدوزی. استفاده از تکنولوژی چاپ جوهر افشان به کسب و کار پوشاک منجر به “فسفر در” سیستم ، که چاپ شده لباس ها و طرح های دیگر به طور مستقیم بر روی پارچه ، از بین بردن کامل گام در فرایند تولید. برادر امیدوار به اعمال کامپیوتر تولید یکپارچه به سطوح بالاتر از همیشه تولید پوشاک در اواسط تا اواخر ۱۹۹۰s با ایجاد نرم افزاری است که طرح تسهیل از کارخانجات پوشاک و لباس خود را.
برادر اعمال مهارت های ارتباطی خود را به یک میدان کاملا جدید ، سرگرمی ، در اوایل ۱۹۹۰sنیز هست. شرکت بهره برداری شبکه دیجیتالی مجتمع
ای اس دی ان تکنولوژی برای ایجاد ، چند رسانه ای ، آنلاین ، سیستم کارائوکه شبکه. این جاک باکس متجدد ابزار دقیق کامل بیش از ۳،۰۰۰ ترانه های مردمی از طریق شبکه کامپیوتری از طریق اینترنت ، که نوار و صاحبان بسیاری از کلوپ شبانه مشترک به پیشنهاد داد ، حذف نیاز به حفظ فضای گران و مصرف لیزر دیسک مجموعه می باشد. این شرکت همچنین توسعه تاکرو، یک سیستم توزیع شده که شخصی محاسبات آنلاین نرم افزار است. این شرکت نیز در میان اولین پرتاب یکی از جدیدترین نسل از کامپیوتر های شبکه می باشد. این دستگاه های ارزان قیمت مجاز توابع پایه ای ترین و مردمی ، از جمله دسترسی به خدمات آنلاین و پست الکترونیکی ، سازگاری با کامپیوتر ، و واژه پردازی. آنها قربانی ظرفیت حافظه برای نگه داشتن هزینه پایین ؛ توجه برادر قدرت ، به عنوان مثال ، برای به فروش کمتر از دلار آمریکا ۳۰۰